Current language: English

Travestie Show - Täuschungsmanöver

Date details

Book tickets for this date

Map

A visual map representation follows.Skip map

Show on map

End of map.

Public transportation

4 more dates

Part of:

Travestie Show - Täuschungsmanöver

Runtime: Sun, 28/04/2024 to Sun, 26/05/2024

Alternative events

War´n Sie schon mal in mich verliebt?

Max Hansen gehört als Sänger, Kabarettist und Schauspieler zu den großen Unterhaltungsstars der Weimarer Republik. Er war u.A. der erste Zahlkellner Leopold im „Weißen Rössl“ und Mitbegründer des KaDeKo (Kabarett der Komiker) in Berlin. Nach scharfzüngigen... moreabout: War´n Sie schon mal in mich verliebt?

Date:
Sunday, 05/May/2024 15:00
Venue:
Theater am Frankfurter Tor
Address:
Karl-Marx-Allee 133, 10243 Berlin
Price:
from €23.69

Show more events in the category "Show"…

The help page for the event calendar answers common questions.. Information about coperations and imprint can be found on our page about partners and terms and conditions.